Επιστροφές Υγιών, Ελαττωματικών, Λάθος Προϊόντων & Ελλείψεων Παραγγελίας

Επιστροφή στο e-Shop

Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω;


Η Εταιρεία μας και οι συνεργαζόμενες εταιρείες Μεταφορών καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την ασφαλή μεταφορά των προϊόντων. Ωστόσο, ενδέχεται λόγω του εύθραυστου ορισμένων προϊόντων να προκληθεί ζημιά σε αυτά. Σε αυτή την περίπτωση παρακαλείστε να μην τα πετάτε και να ακολουθήσετε την κατωτέρω διαδικασία. Για την ταχύτερη και αρτιότερη εξυπηρέτηση σας, σας συστήνουμε να ελέγχετε τα προϊόντα σας,αμέσως κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας.

 

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε πρόβλημα με κάποιο από τα προϊόντα που παραλάβατε (ελαττωματικό) ή με την παραγγελία σας (ελλιπές ή λάθος προϊόν)

 

Εάν επιθυμείτε την επιστροφή, αντικατάσταση και επαναποστολή του θα πρέπει να μας ενημερώσετε εγγράφως συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα ζητούμενα στοιχεία και το συγκεκριμένο αίτημά σας, στη σχετική φόρμα Επιστροφής εδώ, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του/ων προϊόντος/ντων. Τα προϊόντα που επιστρέφονται στις εγκαταστάσεις μας (JUMBO e-shop, Επαρχιακή Οδός Θηβών Μουρικίου, Θέση Πάληαμπελα, ΤΚ 32200, Θήβα), με δική μας επιβάρυνση, θα πρέπει απαραίτητα να συνοδεύονται μέσα στο δέμα με την απόδειξη της παραγγελίας σας ή κάποιο έγγραφο που να αναφέρει τον αριθμό της παραγγελίας σας, έτσι ώστε να μπορέσουμε να εντοπίσουμε γρήγορα την επιστροφή σας. Είναι δυνατή η επαναποστολή προϊόντων προς εσάς, εφόσον η αξία τους ξεπερνά το ποσό των 9,99€. Σε διαφορετική περίπτωση (προϊόντος μικρότερης αξίας), θα προχωρήσουμε στην επιστροφή των χρημάτων σας στο τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε ή με πίστωση* του ποσού αυτού στον προσωπικό σας λογαριασμό στο e-Jumbo (δείτε αμέσως κατωτέρω), κατ’ επιλογήν σας.

*Η πίστωση σας μπορεί να αξιοποιηθεί μόνο με την χρήση της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που είχε καταχωρηθεί και στην φόρμα επιστροφής που έχετε αποστείλει. Απαιτείται η είσοδος σας (login) ή η εγγραφή σας (register) με το email αυτό στο e-Jumbo. Η αξιοποίησή της γίνεται στην αμέσως επόμενη παραγγελία σας, κατά την οποία το ποσό (της πίστωσης) θα αφαιρείται αυτόματα από το συνολικό ποσό πληρωμής της νέας παραγγελίας σας. Θα ενημερωθείτε με σχετικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) για το πιστωτικό σας, το οποίο θα ισχύει για δώδεκα (12) μήνες από την ημερομηνία έκδοσής του.

 

I) Αίτημα προς επιστροφή και αντικατάσταση Ελαττωματικού προϊόντος (ακολουθείτε την διαδικασία συμπλήρωσης της σχετικής φόρμας Επιστροφής ως ανωτέρω):

 

Εάν το προϊόν προς επιστροφή και αντικατάσταση, είναι Ελαττωματικό και αφορά τα αναλώσιμα μέρη του προϊόντος (π.χ μπαταρία, βαλβίδα κλπ), τότε  τα μέρη αυτά θα αντικαθίστανται και θα επιστρέφεται εκ νέου το προϊόν, χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση. Γενικά τα αιτήματα προς επιστροφή τυχόν Ελαττωματικών προϊόντων, εξετάζονται προς διαπίστωση και επιβεβαίωση του ελαττώματος τους, και εντεύθεν ανάλογη διαχείριση και ικανοποίηση του αιτήματός σας, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην ισχύουσα νομοθεσία και ειδικότερα τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα (534επ.ΑΚ), περί της ευθύνης του πωλητή και των δικαιωμάτων του αγοραστή από τη σύμβαση πώλησης. Επίσης,  αναλόγως της φύσης των προϊόντων, και εφόσον αυτά υπάγονται σε καθεστώς εγγύησης, ισχύουν οι εγγυήσεις του κατασκευαστή (ειδικότερα για να δείτε τις εγγυήσεις πατήστε εδώ).

Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές μη-Ελαττωματικών (Υγιών) προϊόντων σε ανοιγμένες συσκευασίες, βιβλία, αμπαλάζ, τρόφιμα, μπαταρίες και ιπτάμενα παιχνίδια. Επίσης δεν επιστρέφονται καλλυντικά & είδη υγιεινής με εξαίρεση ασφαλισμένες/σφραγισμένες συσκευασίες και εφόσον ελεγχθούν από τον υπεύθυνο επιστροφών.

 

II) Δικαίωμα Υπαναχώρησης (από τη σύμβαση πώλησης και επιστροφή χρημάτων):

 

Εάν επιθυμείτε να προβείτε σε Υπαναχώρηση από τη σύμβαση πώλησης (με επιστροφή χρημάτων), παρακαλούμε συμπληρώστε τη σχετική φόρμα Δήλωση Υπαναχώρησης  και καταγράψτε όλα τα απαραίτητα ζητούμενα στοιχεία και το συγκεκριμένο αίτημά σας (ειδικότερα για το δικαίωμα, τη διαδικασία και την φόρμα Δήλωσης Υπαναχώρησης δείτε κατωτέρω). Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης και να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημά μας (αναιτιολόγητα), υπό την κάτωθι διαδικασία και σύμφωνα με τους ειδικότερους όρους και προϋποθέσεις:

(α) Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα σας, θα πρέπει να μας ενημερώσετε εγγράφως, συμπληρώνοντας (με όλα τα απαραίτητα ζητούμενα στοιχεία) και αποστέλλοντας μας την ειδική φόρμα Δήλωση Υπαναχώρησης (εδώ), εντός αποκλειστικής προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών, από την ημέρα που θα παραλάβετε το προϊόν. Η Εταιρεία θα επιβεβαιώσει την παραλαβή της Δήλωσής σας.

(β) Με την άσκηση της υπαναχώρησής σας, οφείλετε άμεσα και πάντως το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την αποστολή της φόρμας Δήλωσης Υπαναχώρησης, να μας επιστρέψετε (προς την αποθήκη του e-shop: Επαρχιακή Οδός Θηβών Μουρικίου, Θέση Πάληαμπελα, ΤΚ 32200, Θήβα) το προϊόν. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται ακριβώς στην αρχική κατάσταση που το παραλάβατε, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, χωρίς φθορές, σκισίματα ή αλλοιώσεις, στην πλήρη συσκευασία του, με όλα τα περιεχόμενα και συνοδεύοντα αυτό εξαρτήματα, έντυπα, οδηγίες κλπ. Επίσης, για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται από το εκδοθέν παραστατικό αγοράς του.

(γ) Το κόστος επιστροφής των προϊόντων, επιβαρύνεται ο αποστολέας - υπαναχωρών καταναλωτής.

(δ) Σε περίπτωση μη τήρησης των ανωτέρω, δεν θα παραλαμβάνουμε τα προϊόντα και θα τα αποστέλλουμε πίσω σε εσάς με χρέωση παραλήπτη.

(ε) Στην περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης σύμφωνα με τα ανωτέρω, η Εταιρεία θα προβεί χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και πάντως εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αποστολής της φόρμας Δήλωσης Υπαναχώρησης, σε επιστροφή των ποσών που μας έχετε καταβάλλει (αξία προϊόντος και τυχόν έξοδα παράδοσης με τα οποία έχετε επιβαρυνθεί). Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Εταιρεία. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων, χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή ή, κατ’ επιλογήν σας, με πίστωση* του ποσού αυτού στον προσωπικό σας λογαριασμό στο e-Jumbo διαθέσιμο προς χρήση σε επόμενες αγορές σας  (δείτε αμέσως κατωτέρω), Σε κάθε περίπτωση δεν θα επιβαρυνθείτε με τυχόν έξοδα επιστροφής των χρημάτων σας. Η Εταιρεία δικαιούται να καθυστερήσει την επιστροφή των χρημάτων, μέχρις ότου λάβει πίσω τα προϊόντα ή μέχρι ότου εσείς παράσχετε βέβαιες αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα προϊόντα, όποιο από τα δυο συμβεί πρώτο.

*Η πίστωση σας μπορεί να αξιοποιηθεί μόνο με την χρήση της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που είχε καταχωρηθεί και στην φόρμα επιστροφής που έχετε αποστείλει. Απαιτείται η είσοδος σας (login) ή η εγγραφή σας (register) με το email αυτό στο e-Jumbo. Η αξιοποίησή της γίνεται στην αμέσως επόμενη παραγγελία σας, κατά την οποία το ποσό (της πίστωσης) θα αφαιρείται αυτόματα από το συνολικό ποσό πληρωμής της νέας παραγγελίας σας. Θα ενημερωθείτε με σχετικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) για το πιστωτικό σας, το οποίο θα ισχύει για δώδεκα (12) μήνες από την ημερομηνία έκδοσής του.

(στ) Ο Πελάτης ευθύνεται για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των προϊόντων προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιοριστεί η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των προϊόντων, στο διάστημα μέχρι τη Δήλωση Υπαναχώρησης.

(ζ) Η κατά τα ως άνω Υπαναχώρηση δεν αφορά σε αποδεδειγμένα ελαττωματικά προϊόντα ή προϊόντα στα οποία υπάρχει αποδεδειγμένα έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις (αναλόγως της φύσης των προϊόντων –για τις εγγυήσεις δείτε ανωτέρω-) και τις διατάξεις περί πώλησης της ισχύουσας νομοθεσίας (Αστικός Κώδικας αρ. 534επ).

 

Επιστροφή Κωδικών Τυχαίας Επιλογής

Οι κωδικοί τυχαίας επιλογής αφορούν κωδικούς οι οποίοι διατίθενται σε διάφορα χρώματα ή σχέδια και φέρουν την αντίστοιχη ειδική σήμανση. Επιστροφές για τα εν λόγω προϊόντα γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα έξοδα για την αποστολή του προϊόντος στην αποθήκη του E-SHOP επιβαρύνουν εσάς. Εναλλακτικά μπορούν να επιστραφούν και στα επίσημα φυσικά καταστήματα μας τις ημέρες επιστροφής των υγιών προϊόντων. Δείτε τις ημέρες & ώρες επιστροφών εδώ

Επιστροφή Προϊόντων e-Shop σε Κατάστημα JUMBO

 

Όλα τα προϊόντα που έχουν αγοραστεί από το e-JUMBO μπορούν να επιστραφούν και σε κάποιο Κατάστημα JUMBO, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα του προϊόντος στο κατάστημα αυτό. Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας, παρακαλούμε πριν την επίσκεψή σας να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το κατάστημα της επιλογής σας (τηλέφωνα επικοινωνίας) για να ενημερωθείτε για τη διαθεσιμότητα του προϊόντος. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, οι συνάδελφοί μας θα σας παραπέμψουν στο κοντινότερο με εσάς κατάστημα όπου θα μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή.

Οι ημέρες και οι ώρες επιστροφών στα Καταστήματα αναγράφονται εδώ

Ελαττωματικά προϊόντα: Οι επιστροφές γίνονται δεκτές στις ημέρες και ώρες  Επιστροφής Ελαττωματικών (δείτε link εδώ). Αν διαπιστωθεί ότι το προϊόν είναι Ελαττωματικό (Κατασκευαστικό) μπορείτε να ζητήσετε αντικατάσταση με το ίδιο προϊόν (αν είναι διαθέσιμο) ή εάν έχετε χάσει την εμπιστοσύνη σας στο προϊόν, να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης.

Υγιή προϊόντα: Οι επιστροφές υγιών προϊόντων, γίνονται δεκτές σύμφωνα με την πολιτική αλλαγών υγιών προϊόντων της Εταιρείας (που είναι γνωστοποιημένη και αναρτημένη στο δίκτυο καταστημάτων της),για την αγορά προϊόντων ισόποσης αξίας. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται άρτια, στην κατάσταση που έχουν παραληφθεί, πλήρη,  χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι άρτια και σε μεταπωλήσιμη κατάσταση.

 

Επιστροφές προς αντικατάσταση Εποχιακών Ειδών στα καταστήματα

 

Κατά τη διάρκεια της Εποχής (όσο δηλαδή το προϊόν βρίσκεται στα ράφια των Καταστημάτων), Υγιή Προϊόντα (μη χρησιμοποιημένα και εντός της συσκευασίας τους) αλλάζουν μόνο με προϊόντα της αντίστοιχης Εποχής (π.χ Καλοκαιρινά μόνο με Καλοκαιρινά, Σχολικές Τσάντες με Σχολικές Τσάντες, Λαμπάδες μόνο με Λαμπάδες, ΠαιχνιδοΛαμπάδες μόνο με ΠαιχνιδοΛαμπάδες). Αν παρ' όλα αυτά έχετε παραλάβει κάποιο εποχιακό είδος και διαπιστωθεί ότι είναι ελαττωματικό μπορείτε να το επιστρέψετε σε εύλογο χρονικό διάστημα (1 μήνα μετά το τέλος της Εποχής).

Τέλος, δεν γίνονται δεκτές επιστροφές Υγιών προϊόντων σε ανοιγμένες συσκευασίες, βιβλία, αμπαλάζ, τρόφιμα, μπαταρίες και ιπτάμενα παιχνίδια. Επίσης δεν επιστρέφονται καλλυντικά & είδη υγιεινής με εξαίρεση ασφαλισμένες/σφραγισμένες συσκευασίες και εφόσον ελεγχθούν από τον υπεύθυνο επιστροφών.

 

Τελικές Διατάξεις

 

Η Εταιρεία ενημερώνει τους χρήστες της για τη δυνατότητα της Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) που τυχόν έχουν προκύψει από συμβάσεις ηλεκτρονικής πώλησης προϊόντων ή παροχής υπηρεσιών, κάνοντας χρήση των αναγνωρισμένων πιστοποιημένων φορέων ΕΕΔ, σύμφωνα με τις διατάξεις της κείμενης ισχύουσας νομοθεσίας (Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ 70330/2015). Πρόκειται για μία μέθοδο εξωδικαστικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών. Στο πλαίσιο αυτό προβλέπεται η δυνατότητα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ) με τη διαδικασία OnlineDisputeResolution-ODR στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ΗΕΔ, που είναι ένας διαδραστικός διαδικτυακός τόπος, ο οποίος αποτελεί ενιαίο σημείο εξυπηρέτησης για τους καταναλωτές και προμηθευτές (εμπόρους), που επιδιώκουν την εξωδικαστική επίλυση των καταναλωτικών διαφορών τους, για εγχώριες και διασυνοριακές συναλλαγές.

Εάν ο Πελάτης έχει πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μας και διαμένει στην ΕΕ μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτόν τον ιστότοπο https://webgate.ec.europa.eu/odr για την εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς.

Κάθε κράτος μέλος της ΕΕ ορίζει ένα σημείο επαφής ΗΕΔ, το οποίο παρέχει υποστήριξη για την χρήση της πλατφόρμας ΗΕΔ. Στην Ελλάδα ως σημείο επαφής ΗΕΔ έχει οριστεί (με την ΚΥΑ 70330/2015) το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας –ΕΚΚ (Λεωφ. Αλεξάνδρας αρ. 144, ΤΚ 11 471, Αθήνα, τηλ. +30 2106460284, φαξ:  +30 2106460784 www.eccgreece.gr, email: info@eccgreece.gr.

Στην Ελλάδα οι πιστοποιημένοι φορείς ΕΕΔ είναι: Η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» (http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html),  Ο Μεσολαβητής Τραπεζικών-Επενδυτικών Υπηρεσιών (https://hobis.gr/), Κέντρο Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών ADRPOINT ΙΚΕ (https://www.adrpoint.gr/), Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Επίλυσης Συγκρούσεων (Ε.Ι.Ε.Σ.) (http://www.europeanresolution.com/), Ινστιτούτο Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών - startADR (https://startadr.org/)