Οδηγίες Επιστροφών

 

Σας παρακαλούμε συμβουλευτείτε τις ακόλουθες οδηγίες - πληροφορίες  για την επιστροφή – έλλειψη των προϊόντων της παραγγελίας και ακολουθήστε τα βήματα της ηλεκτρονικής φόρμας.

1. Συμπληρώσετε τη φόρμα επιστροφής που υπάρχει στο κάτω μέρος του ηλεκτρονικού καταστήματος (www.e-jumbo.com), στην στήλη « Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΟΥ», πατώντας στο:
« Διαχείριση & Εξέλιξη παραγγελίας» ή στο σύνδεσμο:https://www.e-jumbo.gr/order-login/

2. Να έχετε φωτογραφίες από τα σπασμένα, λάθος ή ελαττωματικά προϊόντα (είναι απαραίτητο για την καταχώρηση της φόρμας). Σε περίπτωση που παραλάβετε σπασμένα είδη , παρακαλούμε να μην
τα απορρίψετε εφόσον δεν έχετε έρθει σε επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα.

3. Να καταχωρήσετε έναν τραπεζικό λογαριασμό (ΙΒΑΝ) ή να επιλέξετε «Πίστωση σε επόμενη παραγγελία» (ισχύει μόνο για εγγεγραμμένους χρήστες).
Ο τραπεζικός λογαριασμός είναι απαραίτητος για όλες τις περιπτώσεις, διαφορετικά η φόρμα δεν θα μπορεί να σταλεί.

Σημαντική Σημείωση:
Όταν έρθει το κούριερ (εντολή από e-jumbo) να παραλάβει προϊόντα, είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να υπάρχει το παραστατικό στην κούτα επιστροφής σας.

Εφόσον κάνετε όλα τα παραπάνω, θα λάβουμε το αίτημα της επιστροφής σας και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για την εξέλιξή της.

Χρήσιμες Πληροφορίες:

  • ΔΕΝ πραγματοποιούνται επιστροφές μέσω τηλεφώνου ή email.

     

  • Σύμφωνα με τους όρους επιστροφών του e-jumbo, σε περιπτώσεις που η συνολική αξία των προϊόντων προς επαναποστολή είναι μικρότερη των 9,99 € ή υπάρχει έλλειψη στους συγκεκριμένους κωδικούς προϊόντων τότε θα γίνεται επιστροφή των χρημάτων σας στο τραπεζικό λογαριασμό που μας έχετε υποδείξει ή  πίστωση του ποσού αυτού στον προσωπικό σας λογαριασμό στο e-Jumbo εάν την παραγγελία την καταχωρήσατε ως εγγεγραμμένος χρήστης.

 

  • Αλλαγή ελαττωματικών προϊόντων (με μηχανική ή κατασκευαστική βλάβη) μπορεί να πραγματοποιηθεί και σε ένα από τα καταστήματα μας, έχοντας μαζί σας την απόδειξη συναλλαγής και εφόσον α) δεν είναι σπασμένα, δεν έχουν ελλιπή τεμάχια ή ελλιπής συσκευασία και β) θα πρέπει να υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα του προϊόντος στο κατάστημα αυτό. Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας, παρακαλούμε πριν την επίσκεψή σας να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το κατάστημα της επιλογής σας για να ενημερωθείτε για τη διαθεσιμότητα του προϊόντος. Αλλαγές σε ελαττωματικά προϊόντα γίνονται κάθε Δευτέρα, Τετάρτη & Σάββατο14.00 – 20.00.

     

  • Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές στα φυσικά καταστήματα Jumbo όταν α) τα προϊόντα είναι σπασμένα, β) λείπουν μέρη από προϊόν - προϊόντα και γ) αν η συσκευασία του προϊόντος είναι ελλιπής. Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι υποχρεωτική η συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας επιστροφής.Για να δείτε τους όρους και προϋποθέσεις της ηλεκτρονικής φόρμας σας παρακαλούμε πατήστε στον ακόλουθο σύνδεσμο https://www.e-jumbo.gr/i-parangelia-mou/oroi-epistrofon/

     

     

  • Για αλλαγή σε ΥΓΙΗ προϊόντα και σε ΜΕΓΈΘΗ μπορείτε να επισκεφτείτε ένα από τα φυσικά μας καταστήματα κάθε Τρίτη έως Παρασκευή 10.00 – 21.00 (εφόσον το προϊόν είναι διαθέσιμο στο εν λόγω κατάστημα). Οι αλλαγές στα φυσικά μας καταστήματα δύναται να ολοκληρώνονται μόνο την ίδια ημέρα που πραγματοποιείται η επιστροφή τους και με τη προϋπόθεση ότι δεν έχει παρέλθει το προβλεπόμενο διάστημα από τη παραλαβή τους όπως αυτό αναφέρεται στους όρους επιστροφών. Διαφορετικά, πρέπει να υποβληθεί ηλεκτρονική φόρμα επιστροφής, όπως και παραπάνω. Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή υγιών προϊόντων στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, επιβαρύνουν αποκλειστικά εσάς. Όταν λάβουμε τη φόρμα επιστροφής και έπειτα τα προϊόντα, θα ενεργήσουμε άμεσα για να ικανοποιηθεί το αίτημά σας.

 

  • Οι αλλαγές στα φυσικά μας καταστήματα δύναται να ολοκληρώνονται μόνο την ίδια ημέρα που πραγματοποιείται η επιστροφή τους και με την προϋπόθεση ότι δεν έχει παρέλθει το προβλεπόμενο διάστημα  όπως αυτό αναφέρεται στους όρους επιστροφών από την παραλαβή τους.

Στην περίπτωση που υπάρξει μεταβολή στην τιμή του προϊόντος που επιθυμείτε να επιστρέψετε , το φυσικό κατάστημα δύναται να προχωρήσει στην αλλαγή σύμφωνα με την τρέχουσα τιμή προϊόντος στο κατάστημα . Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας και εφόσον η αγορά έγινε ηλεκτρονικά σας προτείνουμε να καταχωρήσετε το αίτημα επιστροφής πατώντας το σύνδεσμο: https://www.e-jumbo.gr/order-login/ , ώστε να εξυπηρετηθείτε μέσω του eshop.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Αιτήσεις επιστροφών γίνονται δεκτές ΜΟΝΟ αν έχουν γίνει μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επιστροφής και εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας