Συχνές Ερωτήσεις

Πληρωμή Παραγγελίας

Ξέχασα να προπληρώσω τα μεταφορικά
Ξέχασα να σημειώσω στην τραπεζική κατάθεση τα στοιχεία μου. Τι να κάνω;
Έκανα κατάθεση χρημάτων, ενώ είχα λάβει email Ακύρωσης Παραγγελίας. Τι να κάνω;
Γιατί απορρίφθηκε η πληρωμή με πιστωτική/PayPal;
Πώς θα ξέρω ότι εγκρίθηκε η πληρωμή μου με πιστωτική κάρτα ή PayPal;

Προϊόντα & Γενικές Πληροφορίες

Έχετε ηλεκτρονικό κατάλογο με τα προϊόντα σας;
Έχετε Παιχνίδια στο E-JUMBO;
Γιατί δεν βρίσκω ένα προϊόν του Καταστήματός σας στο E-JUMBO;
Όλα τα προϊόντα που υπάρχουν στο E-JUMBO υπάρχουν και στα Καταστήματα;
Γιατί δεν μπορώ να βρω στο E-JUMBO ένα προϊόν που είχα δει πριν μερικές μέρες; Θα το φέρετε ξανά;
Επισκέφτηκα το E-JUMBO μετά την καταχώρηση της παραγγελίας μου και οι τιμές είναι διαφορετικές. Γιατί; Θα αλλάξει το συνολικό ποσό της παραγγελίας μου;
Μπορείτε να μου στείλετε στο χώρο μου προϊόν του Καταστήματος που δεν βρίσκω στο E-JUMBO;
Μπορείτε να μου συναρμολογήσετε το προϊόν που αγόρασα;
Αν αγοράσω ελαττωματικό προϊόν από το E-JUMBO θα το επισκευάσετε; Τι εγγύηση έχουν τα προϊόντα σας;
Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για τα νέα σας προϊόντα;
Πώς θα μάθω τη διαθεσιμότητα προϊόντων σε Καταστήματα;
Πόσο καιρό μένουν τα προϊόντα στο Καλάθι μου;

Αποστολή Παραγγελίας

Παραδίδετε παραγγελίες στο εξωτερικό;
Ζω στο εξωτερικό και θέλω να κάνω παραγγελία για να παραδοθεί στην Ελλάδα. Γίνεται και πώς θα πληρώσω;
Μένω στον Άγ. Νικόλαο Κρήτης και θέλω να παραγγείλω από το E-JUMBΟ. Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου την επόμενη μέρα;
Γιατί δεν μου βγαίνει η επιλογή παραλαβής της παραγγελίας μου από κατάστημα JUMBO;
Αφού έλαβα το e-mail “Εξέλιξης Παραγγελίας”, κάλεσα την εταιρία ταχυμεταφορών, αλλά δεν γνώριζε κάτι για την παραγγελία μου. Γιατί;
Μπορώ να παραλάβω ο ίδιος την παραγγελία μου από το υποκατάστημα της courier πιο γρήγορα;
Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου συγκεκριμένη ώρα και ημέρα;
Τι γίνεται αν δεν μας βρει ο courier;
Μπορείτε να αποστείλετε παραγγελίες με άλλη ταχυμεταφορική/ Courier;

Λογαριασμός & Ε-JUMBO Μέλη

Ξέχασα τον κωδικό λογαριασμού μου. Τι να κάνω;
Πρέπει να έχω/ να δημιουργήσω λογαριασμό για να καταχωρήσω παραγγελία;
Πώς και γιατί να κάνω εγγραφή;
Πώς αλλάζω τις λεπτομέρειες του λογαριασμού μου;

Καταχώρηση Παραγγελίας

Πώς θα ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;
Πώς μπορώ να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου (π.χ. διεύθυνση/ τρόπο παράδοσης);
Πώς μπορώ να κάνω δώρο στο βαφτιστήρι μου στην Πάτρα χωρίς να φαίνονται οι τιμές των προϊόντων και να του γράψω μία ευχή;
Κάνετε συσκευασία Δώρου; Θα μου στείλετε JUMBO-σακούλες με την παραγγελία μου;
Θέλω να παραγγείλω εύθραυστα προϊόντα χωρίς να σπάσουν. Πώς συσκευάζονται;
Πώς θα ξέρω σε ποιο στάδιο παράδοσης βρίσκεται η παραγγελία μου;
Έλαβα e-mail ότι η παραγγελία μου παραδόθηκε στην εταιρεία Courier αλλά είναι προπληρωμένη και θέλω να την ακυρώσω. Τι να κάνω;
Γιατί ακυρώσατε την παραγγελία μου;
Υπάρχει περίπτωση να μην παραλάβω κάποιο προϊόν που έβαλα στο καλάθι ή όλη την ποσότητα που ζήτησα;
Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας, γιατί μου εμφανίζεται μήνυμα ότι “ο Τ.Κ. δεν είναι σωστός”;

Εκπτώσεις Προσφορές

Μπορείτε να μου κάνετε κάποια προσφορά;
Πότε μπορώ να απευθυνθώ στη Χονδρική;
Βρίσκομαι σε περιοχή που δικαιούται τιμολόγιο με μειωμένο Φ.Π.Α. Πώς θα προσαρμόσετε το συνολικό ποσό;
Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας μου γιατί δεν μου εμφανίζεται η επιλογή πληρωμής με αντικαταβολή;