Συχνές Ερωτήσεις

Διαθεσιμότητα Προϊόντων

Πως μπορώ να ενημερωθώ για την διαθεσιμότητα προϊόντων από την σελίδα σας ;

Καταχώρηση - Ακύρωση - Τροποποίηση - Εξέλιξη Παραγγελίας

Πώς θα ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;
Ποιος είναι χρόνος παράδοσης;
Επιθυμώ ακύρωση - τροποποίηση της παραγγελίας μου
Πώς μπορώ να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου (π.χ. διεύθυνση/ τρόπο παράδοσης);
Πώς θα ξέρω σε ποιο στάδιο παράδοσης βρίσκεται η παραγγελία μου;
Πως μπορώ να κάνω εγγραφή; Πως μπορώ να διαχειριστώ - αλλάξω τον λογαριασμό μου;

Πληρωμή - Επιβεβαίωση Πληρωμής

Ενώ έχω κάνει κατάθεση χρημάτων γιατί δεν έχω λάβει επιβεβαίωση ;
Έχω πληρώσει με πιστωτική - χρεωστική κάρτα / pay pal αλλά δεν έχω λάβει επιβεβαίωση

Συνεργαζόμενες Courier - Πληροφορίες Παράδοσης

Με ποιες courier συνεργάζεστε;
Ποια είναι η χρέωση για τα μεταφορικά;

Επιστροφές - Ελλείψεις Προϊόντων

Τι πρέπει να κάνω αν κάποιο από τα προϊόντα που παρήγγειλα είναι σπασμένο/ ελαττωματικό ή λάθος ή αν επιθυμώ να επιστρέψω μέρος ή ολόκληρη την παραγγελία μου;